Thursday 7 April 2011

Ibu

Semua kat dunia ini memang sayang ibu dan ada kalanya yang tidak mengharagi insan tersebut,,Tapi untuk aku,,aku telah kehilangan insan itu semasa aku berumur tujuh bulan sahaja..Entah apa yang aku telah lakukan dan dosa itu membuat aku masih merindui insan itu.Lama tak lama,ayah aku ni sayang aku jugak,,so sebab itu ayah aku kahwin kali kedua..Haiz,,tahu kan sikap nye macam mane,,aku bertahan sampai mane aku boleh bertahan..mak aku ni ade banyak impian..Walaupun mak aku tinggalkan aku macam tu je,,tapi mak aku ada bnyk sgt hasrat dan mak aku tak pernah berhenti berdoa utk anak2 die ni..ni sume cerita orang kampung kau,,tapi aku pun tak tahu la,,ape yg sebenarnye.,.tpi mak aku da juga hasil yang tak begitu lumayan yang die dapat lepas kahwin dgn ayah aku..aku dan abang aku yang sempoi,,die tu sempoi giler,,sampai x tahu aku buat ape dan aku kat kelas mane,,ala name pun laaki sempoi,,mmg la tak ambik kira psal aku eventhough skali pown..!!tapi aku masih rindu kat abng aku tu,,tapi dia tak tahu,,mase kecik2 dulu,,masa die kena terajang dgn ayah aku,,smpi menangis aku dibuatnye..tak pe la,,itulah sikap ayah aku,,dan abang aku yg suka merayap smpi larut mlm,,,aku pun ikut kepala bapa aku tu,,lama2 aku pun membesar dgn fly bru aku,,aku duduk dgn pak cik & mak cik aku yg syg giler kat aku!!aku pun syg die org tapi entah la tuhan x suke tgk aku hepy,,terpisah aku dgn die org jugak,.,kenapa la sume ni jadi kat aku,,!!! setiap kali aku ade bufday,,aku menangis rindu kat mak aku,<!!!aku jelous la tgk org lain yg kluar shopping dgn family die org..mak n ayah syg sgt kat die org,,tapi aku,,.,tak pernah pun rase mcm tu sume,,,,aku blaja betol2 smpi dpt buat diploma skrg,,mujur and bersyukur kat tuhan sbb tuhan sentiasa dgn aku dan aku tahu mak aku sentiasa tgk aku dan bless ape yg aku buat,,,tpi aku nak ingatkan satu je kkat diri aku dan mak aku,,,saya rindu kat mak saya!!! love u mom!!

No comments:

Post a Comment